Cum câștig la tombolă?

1. Comanzi piese de minim 100 lei

Telefonic: 0760 600 086 cu LIVRARE GRATUITA in zona oraselor DEj și Gherla
sau din Magazinul de Piese Auto, situat în strada Avram Iancu, nr 23, Dej.
*Fiecare achiziție de 100 de lei în magazinul nostru, îți aduce o șansă nouă de câștig.

2. Urmărește Extragerile sătpămânale pe pagina de facebook: Radio fir și Autobit DeJ

3. Ridică premiul din magazinul Autobit din Dej

 

Premii:

1 x Televizor Samsung UHD AU7100 108 cm
1 x Laptop Lenovo Idea Pad – CPU Intel L4020, 4gb Ram, 256GB SSD, Display 15,6
1 x Trotinetă electrică Xiaomi
1 x Cărucior dotat cu scule Garage Meister
1 x Ceas Apple Watch SE
1 x Aparat de cafea Nespresso Pixie
3 x Geci Dakar Motul
2 x Plin de combustibil in valoare de 300 lei
2 x Voucher de marfă în valoare de 200 lei – Autobit

Extragerile au loc:
1. 5 august 2022
2. 12 august 2022
3. 19 august 2022
4. 26 august 2022
5. 2 septembrie 2022
6. 9 septembrie 2022
7. 16 septembrie 2022
8. 23 septembrie 2022
9. 30 septembrie 2022
10. 7 octombrie 2022
11. 14 octombrie 2002
12. 21 octombrie 2022
13. 31 octombrie 2022

Valabilitatea promoție: 1 august 2022 – 30 octombrie 2022

 

Întrebări frecvente:

1. Dacă am achiziționat un schimb de ulei în valoare de 318 lei, câte șanse de câștig am?
Răspuns: Fiecare multiplu de 100 de lei, îți aduce o șasă de câștig, deci primești 3 șanse de câștig

2. Dacă nu răspund la telefon când îmi este selectat premiul, pierd premiul?
Răspuns: Da, conform regulamentului dacă nu se răspunde la telefon în momentul acordării premiului – se pierde premiul extras, și are loc o nouă extragere

3. Care este modalitatea de extragere?
Răspuns: Autobit SRL va exporta din softul de comenzi, lista cu toate comenzile efectuate în perioada de valabilitate a promoției care depășesc suma de 100 lei. Fișierul exportat va conține același număr de comandă și același nume de un număr egal cu multilplul sumei de 100 lei din valoarea comenzii.

Fișierul exportat se transmite la Radio Fir în fiecare zi de joi, la orele 18.
Radio Fir va realiza extragerile, utilizand programe sau pagini similare random.org.

4. Când pot să îmi ridic premiul?
Răspuns: Premiul se poate ridica în timpul programului de lucru, adică de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 18:00

5. Cu cine pot discuta despre campanie publicitară?
Răspuns: Toate sesizările și întrebările pot fi transmise la adres office@autobit.ro sau la telefon 0760 6000 80.

6. Cum mă asigur că am fost înscris la tombolă?
Răspuns: la momentul comenzii asigurăte ca ai oferit corect Numele și Prenumele tău, si numărul de telefon.

7. Se înscriu la tombolă și comenzile telefonice cu livrare?
Răspuns: Da, toate comenzile mai mari de 100 de lei se înscriu la tombolă. Chiar daca achitați contravaloare comenzii telefonice șoferului, vă înscrieți automat la tombolă.

9. Pot să achit comenzile telefonic cu cardul sau ramburs unui curier?
Răspuns: Da, puteți achita cu cardul, dar vă rugăm să solicitați acest lucru în momentul comenzi. Pentru comenzile telefonice, lansate în magazinul din Dej, unde livrarea se realizează prin curierat cu plată ramburs, vă înscrieți la tombolă, cu specificarea că toate produsele câștigate se ridică doar din magazinul nostru de piese auto, Dej, str. Avrama Iancu, nr 23.

Regulamentul promoției:
Secțiunea 1. Organizatorul tombolei
Tombola este organizată de:
S.C. Autobit S.R.L. cu sediul în Tîrgu-Mureș, Str. Piața Armatei nr. 29A/II, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J28/238/2011, Cod de înregistrare fiscală RO 28149461, telefon: 0760 6000 86, reprezentată prin SUCIU ȘTEFAN BENIAMIN, în calitate de administrator.
Tombola se va derula conform prevederilor prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți participanții.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu obligația de a anunța publicul în mod oficial, în aceeași manieră în care a făcut și informarea inițială.
Secțiunea 2. Locul și durata desfășurării tombolei
Tombola se va desfășura în perioada 1 AUGUST – 30 OCTOMBRIE și presupune includerea automată a tuturor clienților care achiziționează piese și accesorii auto, în perioada mai sus amintită, din magazinul de Piese Auto din Dej – Autobit, situat pe strada Avram Iancu.
Orice achiziție efectuată începând cu data de 1 august 2022 va fi luată în calcul, în cazul în care pe o singură comandă s-au achiziționat produse în valoare minimă de 100 lei cu tva inclus.
Fiecare multiplu de 100 lei comandați, generează o șansă de câștig.
Secțiunea 3. Drepturi și condiții de participare
Tombola este accesibilă tuturor persoanelor fizice și juridice, indiferent de naționalitate, domiciliu, rasă, sex sau religie, care respectă condițiile prezentului Regulament pentru a-și valida participarea. Nu pot participa angajați ai Organizatorului. Participarea la această tombolă are valoare de acceptare integrală, liber consimțită și în afara oricărei constrângeri a prevederilor prezentului Regulament. Dreptul de participare aparține în exclusivitate participantului care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Dreptul de participare la tombolă este anulat automat în situația în care o persoană furnizează date sau informații false, eronate sau necorespunzătoare în completarea datelor personale.
Datele furnizate la achiziția produselor din magazinul Autobit Dej vor permite informarea participanților asupra premiilor câștigate și sunt necesare pentru validarea câștigătorilor.
Secțiunea 4. Protecția datelor personale
Tuturor participanților le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecția datelor personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.
Întrucât începând cu 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul nr 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de aprogare a Directivei 95/46/CE, Autobit SRL garantează participanților la tombolă :
a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține o confirmare ca se prelucrează sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal, si, in caz afirmativ, aveți acces la tipul de date cu caracter personal si la condițiile prelucrării lor, prin formularea unei cereri in acest sens către operator;
b) Dreptul de a cere rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea să solicitați, prin trimiterea unei cereri in acest sens către operator, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte, suplimentarea datelor cu caracter personal in situația in care sunt incomplete sau stergerea datelor cu caracter personal in situațiile in care: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor initial (si nu exista un nou scop legal pentru prelucrare); (ii) baza legala a prelucrarii o reprezinta consimtamantul persoanei vizate, iar persoana vizată își retrage consimțământul, si nu exista niciun alt temei legal pentru prelucrare; (iii) persoana vizata își exercita dreptul la opozitie si operatorul nu are motive in favoarea continuarii prelucrarii care prevaleaza; (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; (v) stergerea este necesara pentru respectarea legislatiei UE sau din Romania; (vi) datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale catre copii (daca este cazul) pentru care consimtamantul este guvernat de reguli speciale;
c) Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii: aveti dreptul sa obtineti restrictionarea prelucrarii in situatiile in care: (i) considerati ca se prelucreaza date cu caracter personal inexacte, pentru o perioada care ii permite operatorului sa verifice exactitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegala, dar nu doriti stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, solicitand doar restrictionarea utilizarii lor; (iii) in situatia in care operatorul nu mai are nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal pentru prelucrarea lor in scopurile mentionate mai sus, dar dumneavoastra solicitati datele pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta sau (iv) dumneavoastra v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca temeiurile legitime ale operatorului prevaleaza asupra drepturilor persoanei vizate;
d) Dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrare, cand prelucrarea este bazata pe consimtamantul dumneavoastra, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana la momentul retragerii consimtamantului;
e) Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, atunci cand prelucrarea este intemeiata pe un interes legitim si sa va opuneti in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct, inclusiv crearii de profiluri;
f) Dreptul de a nu fi obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa;
g) Dreptul la portabilitatea datelor, si anume dreptul de a primi datele dumneavoastra cu caracter personal, pe care le-ati furnizat Organizatorului intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si dreptul de a transmite aceste date catre un alt operator, in situatia in care prelucrarea se face in baza consimtamantului dumneavoastra sau executarea unui contract si este efectuata prin mijloace automate;
h) Dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.
Exercitarea drepturilor mentionate mai sus poate fi facuta in orice moment.
In vederea exercitarii acestor drepturi, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa, datata si semnata sau in format electronic la urmatoarea adresa de e-mail office@autobit.ro.
Secțiunea 5. Mecanismul tombolei
Clienții Autobit SRL vor afla de organizarea Tombolei de pe site-ul autobitdej.ro, pagina de FB Autobit și Instagram Autobit, paginile radiofir.ro, dejeanul.ro, dejulmeu.ro si dej24.ro, prin radio – Radio Fir, cât și în magazinul Autobit, situat în Dej, strada Avram Iancu, nr 23.
Înscrierea la Tombolă se face automat, prin achiziția produselor din magazinul Autobit Dej, în valoare minimă de 100 lei.
Fiecare multiplu de 100 lei din valoarea unei comenzi reprezintă o șansă de câștig.
La tombolă se înscriu doar clienții ce achiziționeaza piese în perioada 1 august – 30 octombrie 2022, ora 9:00.
Extragerea va fi realizată de către partenerul media al Tombolei – Radio Fir, transmis în direct.
În cazul în care câștigătorul nu răspunde la telefon, sau datele furnizate de acestea nu sunt corecte, se va extrage un alt câștigător.
Premiile se vor ridica, personal, din magazinul de piese auto – Autobit, situat în Dej, str. Avram Iancu, nr 23, în intervalul – luni – vineri, 08:00 – 18:00.
La ridicarea premiului, Câștigatorul se va prezenta cu buletinul pentru a putea fi autentificat. Va fi fotografiat și se va posta imaginea cu premiul câștigat și câștigătorul pe canalele media utilizate pentru promovarea tombolei și asigurarea transparenței concursului.
Secțiunea 6. Premiul tombolei și data extragerilor
5 august – Voucher marfa în valoare de 200 lei
12 august – Aparat de cafea
19 august – Plin de combustibil în valoare de 300 lei
26 august – Laptop Lenovo
2 septembrie – Geaca Dakar Motul
9 septembrie – Voucher Marfa în valoare de 200 lei
16 septembrie – Carucior cu scule
23 septembrie – Geaca Dakar Motul
30 septembrie – Apple Watch SE
7 octombrie – Plin de combustibil în valoare de 300 lei
14 octombrie – Trotineta Electrica
21 octombrie – Geaca Dakar Motul
31 octombrie – Televizor Full HD
Secțiunea 8. Litigii Sec

În cazul unor litigii apărute între Organizator și participanții la tombolă, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor române competente.