Live Audio Rooms (produsul Facebook inspirat de Clubhouse), a fost lansat în Statele Unite, unde este disponibil personalităţilor şi în cadrul anumitor grupuri de discuţii, transmite News.ro.
Discuţiile pot fi organizate doar prin intermediul aplicaţiei Facebook de iOS, însă utilizatorii pot participa la acestea şi de pe Android, unde până la 50 de persoane pot vorbi în acelaşi timp.
Facebook nu limitează numărul ascultătorilor, în timp ce Clubhouse impune astfel de limite.
Se pot organiza discuţii atât publice, cât şi private.
Nu lipsesc unele funcţii deja standard, cum sunt:
– notificările privind prietenii care aderează la o discuţie;
– butonul care trebuie apăsat când un participant doreşte să vorbească;
Facebook şi-a lansat și secţiunea de podcast-uri. Prin intermediul unui player dedicat, acestea pot fi ascultate inclusiv cu ecranul oprit.
Podcast-urile vor putea fi găsite atât în newsfeed, cât şi direct în paginile creatorilor.
Pentru limba engleză, în viitorul apropiat, va există o funcţie de subtitrare automată.
Facebook nu a spus nimic de extinderea disponibilităţii acestor produse în afară Statelor Unite, însă, după istoricul companiei, aceasta poate fi o chestiune de luni sau chiar mai bine de un an, până când și în România vor fi disponibile.
Autor: Cătălina Săplăcan
Dată publicării: 22.06.2021